Szakma: közgazdász, marketingkommunikációs szakközgazdász Multinacionális nagyvállalatnál végzett értékesítés-támogató munkával alapozta meg jelenlegi tevékenységét. Ma egy hulladékgazdálkodási közszolgáltató cég ügyfél-kommunikációjáért felelős. A kisközösségekben rejlő lehetőségek felhasználásával, elsősorban a környezeti szemléletformálás területén alkotott módszertana egyelőre kuriózum a szakma magyar képviselői körében. Munkájának alapkérdése: hogyan mondjuk, hogy az üzenetünk ne landoljon azonnal a kukában?
Cél: felismerni és megőrizni a közösségi értékeket, összhangot teremteni az emberi igények és észszerű lehetőségek között.
Sikerek: a megvalósult szemléletformáló projektek, programok mellett az utóbbi időben országos elismerések:
2013. CSR Környezettudatos Vállalatirányítás Különdíj
2013. CSR Hungary Felelős KKV Különdíj
2014. OHÜ A hulladékgazdálkodásért – Innováció kategória
2014. Delfin-díj – a környezeti szemléletformálásért
2015. CSR Best Practice – MPRSz, Példaértékű CSR gyakorlat
2015. Ozone Zöld Díj – KKV 1. helyezett
2016. A Holnap Városáért Díj – Zöld Városért kategória
Példakép: nagyszülei és generációjuk gondolkodását példaértékűnek tartja, akik úgy éltek a világban, hogy tudták, értették: amit ma elfogyasztunk, az nem lesz holnap.
Terv: szeretné átadni a felhalmozott tapasztalati tudását úgy, hogy különböző közösségek CSR, TCM munkáját támogatja.