Bánhegyi Zsófia
Csoport Kommunikációs Igazgató
Magyar Telekom Nyrt.
A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen jogi szakokleveles közgazdász képesítést, illetve tanulmányokat folytatott a London School of Economics egyetemen.
Szakmai pályafutását a Nestlé Magyarországnál kezdte marketingkommunikációs és termékmenedzsment területen, ezt követően a KLM légitársaság közép-európai termékmenedzsereként látott el regionális marketing és CRM feladatokat, majd ugyanitt Közép-Kelet Európáért felelős loyalty menedzserként dolgozott.
2005-től a Heti Válasz Kiadó lapigazgató-helyettesi pozíciójában a kiadóvállalat terjesztési, kereskedelmi, és online fejlesztési tevékenységéért felelt.
2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetőjének nevezték ki, majd az egyes nemzetközi pénzügyi szervezetekkel való kapcsolattartásért felelős tárca nélküli miniszterek kabinetjének tagjaként irányította a kapcsolódó hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységet.
2012. augusztus 6-ától a T-Systems Magyarország Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatói pozícióját töltötte be.
2015. október 1-jétől a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói pozícióját vette át. A T-Systems Magyarország Zrt. menedzsmentjének tagja.
2017. április 3-ától a Magyar Turisztikai Ügynökség Marketing és Kommunikációért felelős vezérigazgató-helyettese.
Szakmai szervezetek:
Magyar Reklámszövetség: elnökségi tag