Paul Holmes, a The Holmes Group alapítója és vezérigazgatója több mint 25 éve ír a public relations-ről. Újságíróként kezdte a pályafutását, majd 185-ben a PR Week c. szaklaphoz került hírszerkesztőként.
1985-ben New Yorkba költözött. 1989-ben megalapította saját cégét. Ez kezdetben az Inside PR, majd Reputation Management magazint adta ki. Mindkettő kitűnt igényességével és szokatlanul kritikus hangvételével. Évente kiadta a Public Relations Agency Report Card-ot, amelyben a vezető PR ügynökségek profilját mutatta be. Megteremtette a Creativity in Public Relations díjat is, amely hamarosan az USA legelismertebb kitüntetése lett.
2000-ben indította útjára a The Holmes Groupot, amely mély szakismerettel mutatta be a világ pr iparágát weboldalon, hírlevelekben, eseményekkel, kutatásokkal és szakmai jelentésekkel. Létrehozta SABRE Awards versenyt is.
2001-ben Pault beválasztották az ICCO Hall of Fame tagjai közé.