Vida Eszter a SentiOne nemzetközi közösségi média figyelő cég magyarországi PR és kommunikációs vezetője. PR-esként kezdte a pályáját olyan márkákat támogatva, mint a Hell Energy Drink, a Borsodi sör, a Germanwings és az Akadémiai Kiadó.
A Saatchi & Saatchi magyarországi ügynökségénél ebből a székből ült át a kreatív osztályra, ahol szövegíróként a tartalom központú kreatív munka további – egy kicsit más – kihívásait kereste és találta meg.
A lengyel Saatchi & Saatchi és Interactive Solutions cégekkel együttműködve évek óta ő felel a Procter & Gamble nemzetközi kampányainak magyarországi lokalizálásáért. Emellett foglalkozik social media menedzsmenttel, film script fordításokkal, írja a saját blogját, és keresi az olyan új kihívásokat, amelyek kirántják a komfortzónájából és új utakra viszik. Legyen szó a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara új IT rendszerének bevezetéséről, a nemzetközi Donau Master veterán autóstúra hazai projektmenedzsmentjéről és PR támogatásáról vagy épp egy olyan, még viszonylag szűz terület márkaismertségének haza felépítéséről, mint a közösségi média figyelés.
Grafomán, Ázsia-addikt, Huawei fan, kedvenc könyve az Utolsó egyszarvú és nagyon szeret rajzolni, de csak nőket.
Mottó: “Always be searching for new sensations” /O.W./