A 2014 nyarán Pécsett nagy sikerrel lezajlott PR Akadémia folytatásának mintegy előhírnökeként megjelent az a szakmai kiadvány, amelyben a tavalyi rendezvényen elhangzott előadások részletes anyagát olvashatják az érdeklődők.
A Sós Péter János és Szécsi Gábor szerkesztette tanulmánykötet tizenhat szerzőnek a public relations különböző területeihez kapcsolódó előadására épülve, különféle megközelítési módoknak teret adva igazán sokszínű, változatos szakmai körképet nyújt az olvasók számára.
Elméleti és gyakorlati irányból is körüljárja az új kommunikációs technológiák megjelenése és elterjedése következtében átalakuló PR-gyakorlat és eszközrendszer témakörét, foglalkozik a PR, a média és a társadalom viszonyának az információ korában felmerülő kérdéseivel, és számos aspektusból tárgyalja a fenntartható fejlődés, a zöld energia kommunikációs vonatkozásait.
A könyv szerzői – Barát Tamás, Bognár Gergely, Buday-Sántha Andrea, Durugy András, Ferling József, Károlyi Zsuzsanna, Lakatos-Báldy Zsuzsanna, Németh Péter, Rácz Gábor, Sarlós Gábor, Sós Péter János, Szécsi Gábor, Sztaniszláv András, Szűts Zoltán, Törőcsik Mária, Zádori Iván – mindannyian neves, elismert magyar PR-szakemberek, akiket reményeink szerint az idei PR Akadémián is viszontláthatnak a résztvevők.
A kötetet a Magyar Public Relations Szövetség és a PTE FEEK adta ki, megjelenését a Nemzeti Kulturális Alap támogatta. Egyetemi-, főiskolai- és nagyobb könyvtárakban hamarosan elérhető lesz.
A kiadvány létrejöttét a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.