Ferling József 1991-ben alapította meg a nevét viselő vállalkozást, amely mára Magyarország legnagyobb vidéki központtal működő pr-ügynöksége lett. jelenleg az ügynökség stratégiai és üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozik, és emellett a Business Network International magyarországi szervezetének kommunikációs igazgatói feladatait látja el. Ügynökségi munkája mellett rendszeresen tanít és publikál, tavaly nyáron jelent meg a „Nagy Public Relations receptkönyv” című saját kötete.
A Magyar PR Szövetség örökös tagja, a Pécsi Tudományegyetem címzetes docense. A szakmai szervezetnek 2000-2002 között alelnöke, majd 3 évig az elnöke volt. 2013-ban a PTE felnőttképzési karával együttműködve Pécsett PR Kutató és Szolgáltató Központot hoztak létre, amelynek keretében a Hírnévépítők nevű szakmai közösség is működik.
A FERLING-nek jelenleg három – PR, DIGITAL, PRODUKCIÓ – üzletága van, amelyek mindegyike számos szakmai díj birtokosa. A pr-csapat 2012-ben és 2014-ben is az MPRSZ Sándor Imre díját, 2017-ben az Iránytű versenyen az Év kommunikációs projektje díjat nyerte el.